Review la filmul Fiica Ascunsă (2021) The Lost Daughter

Review recenzie la filmul Fiica Ascunsă - The Lost Daughter, produs de Netflix în 2021 și cu actrițele Olivia Colman, Jessie Buckley și Dakota Johnson în roluri principale.

Încă un review trimis de un vizitator al site-ului nostru își face apariția aici pe site. Este vorba de David, care face o recenzie - review la filmul Fiica Ascunsă produs de Netflix în 2021. Făcând comparații între interpretarea personajului principal al filmului, de către două actrițe de vârste diferite și la două vârste diferite ale personajului principal Leda, David încearcă să ne arate de ce filmul Fiica Ascunsă merită văzut.

Trebuie să amintim că Olivia Colman a fost nominalizată la Globul de Aur 2022 la categoria Cea mai bună actriță în rol principal într-un film dramă, iar regizoarea Maggie Gyllenhaal la categoria Cel mai bun regizor de film.

Review recenzie la filmul dramă Fiica Ascunsă (2021)

Profesoara britanică de literatură Leda Caruso (Olivia Colman) a plecat în Grecia într-o vacanță de vară. În timp ce era pe plajă, ea se trezește observând obsesiv o tânără atrăgătoare pe nume Nina (Dakota Johnson) împreună cu fiica ei încăpățânată Elena (Athena Martin). Acest lucru a făcut-o să-și amintească de ea în tinerețe când avea 20 și ceva de ani (Jessie Buckley) și își creștea propriile fiice, Bianca și Martha (Robyn Elwell și Ellie Blake).

Leda, în vârstă de 48 de ani, portretizată de Olivia Colman arăta ca o academiciană blândă la prima vedere. Cu toate acestea, acest film dezvăluie încet că poartă un bagaj psihologic greu în ea. Aceste probleme dureroase s-au învârtit în principal în jurul relației ei tumultoase cu fiicele ei când erau fetițe, probleme revenite din nou la viață odată cu vederea seducătoarei Nina și a fiicei ei Elena. Mai multe detalii tulburătoare despre viața ei se dezvăluie în continuare pe măsură ce păpușa Elenei dispare.

A fost fascinant să le văd pe actrițele Olivia Colman și Jessie Buckley portretizând-o consistent pe Leda la două vârste diferite. Leda portretizată de Olivia Colman afișează un caracter supărăcios și iute la mânie, care nu pare să fie profilul unei femei respectabile de vârsta și statura ei socială. Abia după ce am întâlnit-o pe tânăra Leda portretizată de Jessie Buckley prin flashback-uri putem înțelege prăbușirea Ledei lui Colman la întâlnirea cu Nina, văzând cum au împărtășit aceleași dileme legate de fiicele și bărbații din viața lor.

Fidelă numelui ei provocator din mitul grecesc, Leda a fost o femeie pasională. În timp ce tânăra Leda a lui Buckley avea un soț Joe (Jack Farthing), ea a fost, de asemenea, atrasă de geniul intelectual și încrederea masculină a colegului ei, profesorul Hardy (Peter Skarsgaard). În vacanță, Leda de vârstă mijlocie a lui Colman încă își poate atrage partea ei de bărbați admiratori, cum ar fi Lyle (Ed Harris), managerul mai în vârstă al vilei și tânărul student Will (Paul Mescal).

Acest film centrat pe femei a avut în spate o echipă creativă exclusiv feminină, cu Maggie Gyllenhaal la debutul său regizoral și de scenaristă de lungmetraj, adaptând romanul scriitoarei italiene Elena Ferrante. Maggie Gyllenhaal a abordat drama cu suspans palpabil, cu imagini superbe surprinse de Helene Louvart. Olivia Colman, Jessie Buckley și Dakota Johnson, toate trei actrițele, oferă interpretări excelente și complexe ale personajelor lor imperfecte.