Review recenzie la filmul 355 din 2022, un film de acțiune distractiv și plăcut

Review recenzie la filmul 355 (The 355), un film de acțiune lansat în ianuarie 2022. Veți putea citi în acest review, părerea mea despre filmul 355, despre actori, despre acțiune și despre intrigă.

Review recenzie la filmul 355 (ianuarie 2022)

Dar să începem cu Povestea filmului 355 și să vedem ce intrigă ne-au pregătit realizatorii filmului 355.

Când o armă extrem de secretă cade în mâinile mercenarilor, agenta CIA Mason „Mace” Brown va trebui să-și unească forțele cu alte agente străine pentru a o recupera. Mace va trebui să facă echipă cu agenta germană rivală Marie, cu fosta agentă MI6 și specialistă în computere Khadijah și cu priceputa psiholoagă columbiană Graciela pentru a duce la cap o misiune letală și susținută de a  recupera arma, rămânând în același timp cu un pas înaintea unei femei misterioase, Lin Mi Sheng, care le urmărește fiecare mișcare.

Pe măsură ce acțiunea se răspândește pe tot globul, de la cafenelele din Paris la piețele din Maroc și la bogăția și farmecul din Shanghai, cvartetul de femei își va pune la încercare loialitatea uneia față de alta, și asta ar putea proteja lumea sau le-ar putea ucide.

În distribuție găsim actrițe de clasă precum Jessica Chastain, Penelope Cruz, Diane Kruger, Bingbing Fan și Lupita Nyong'o, precum și pe actorul "român" Sebastian Stan. Actorii Edgar Ramirez, Jason Wong, Raphael Acloque, Marta Svetek și Leo Staar completează tabela principală a filmului.

Și acum despre film, despre actori, despre acțiune și intrigă

Performanțele actorilor sunt toate destul de solide, așa cum v-ați aștepta de la o distribuție atât de experimentată și talentată. Este întotdeauna o plăcere să le vezi pe Jessica Chastain și Lupita Nyong'o pe ecran și au fost grozave în filmul asta. Diane Kruger și Penelope Cruz au fost completări geniale la distribuție. De fapt, cred că Penelope Cruz și Diane Kruger au personajele mai puternice și mai interesante, așa că mi-ar fi plăcut să văd acest nivel de profunzime adus și personajelor jucate de Chastain și Nyong'o.

În ceea ce privește acțiunea, mi s-a părut că a fost foarte distractivă. Niciunul dintre fragmentele filmului nu m-a dezamăgit și au avut un amestec bun de luptă corp la corp și lupte cu armele. Uneori, lucrul cu camera a fost puțin cam mișcător, ceea ce este un stil cu care nu mă prea înțeleg, dar în cea mai mare parte au fost bine legate și bine filmate piesele de decor. Nimic revoluționar sau prea original, dar totuși distractiv. Acțiunea a fost și ea bine ritmată, cu multe scene care să te facă să rămâi blocat pe scaun pe tot parcursul rulării.

Cu toate acestea, principala mea problemă cu acest film, și este o problemă care afectează genul modern de acțiune, este că intriga a fost foarte simplă. Nu a adus nimic în plus, adică ceva care să nu mai fi fost făcut înainte. Există un dispozitiv care nu poate cădea în mâini greșite, o întorsătură de situație, o mulțime de locații etc. Totul a părut foarte mecanic. În ciuda acestui fapt, voi spune că ultimele 30 de minute ale filmului au fost foarte bine realizate, cu câteva momente șocante care au dus la un mare crescendo.

În general, 355 este un film foarte plăcut, eficient și distractiv. Cu puțin mai multă muncă de caracter și o intrigă puțin mai imaginativă, filmul 355 ar fi putut fi ceva cu totul special.

Deci, recapitulând, acțiunea a fost la un nivel satisfăcător, având un pas destul de alert care nu m-a făcut să mă plictisesc pe tot parcursul celor două ore cât a ținut filmul. Distribuția și-a jucat rolurile destul de bine, cu accent pe personajele actrițelor Diane Kruger și Penelope Cruz, care au fost mai bine conturate. Povestea filmului, deși una destul de simplă și neoriginală, este totuși de ajuns pentru a ține în scaun pe toată durata filmului. Cu puțin mai mult efort la partea de scenariu, ar fi făcut filmul 355 și mai palpitant.Așa zisa "shaky camera" a fost puțin cam mult pentru mine, însă nu de ajuns ca să mă scoată din ritmul filmului.

Concluzie la review-ul filmului 355

Per total, filmul 355 a fost un film de acțiune destul bun, distractiv și plăcut, iar nota mea pentru filmul 355 este 6 din 10 stele.