Review Recenzie la filmul Cutezanță - Brazen: un thriller Netflix slab

Review recenzie la filmul Cutezanță - Brazen produs de Netflix și în care o găsim în rol principal pe actrița Alyssa Milano. Alți actori în filmul Cutezanță sunt Sam Page, Malachi Weir, Emilie Ullerup, Matthew Finlan, Alison Araya și Colleen Wheeler. Filmul a avut premiera pe data de 13 ianuarie 2022 pe Netflix.

Review Recenzie la filmul Cutezanță - Brazen

Alyssa Milano joacă în filmul Cutezanță cu mister și crime care nu reușește absolut deloc să rețină atenția și în care criminalul în serie nu e prea greu de ghicit.

Regizoarea Monika Mitchell schimbă direcția după ce a făcut o serie de filme îngrozitoare de Crăciun pentru Hallmark, vrând să abordeze un film cu mister și crime în care să joace Alyssa Milano (Insatiable) – dar a plasat acțiunea într-un oraș mic și a înfipt un prinț în el și, practic, filmul Cutezanță rămâne același lucru.

Modificând cel mai bine vândut roman de dragoste al Norei Roberts pentru mulțimea de oameni care a găsit filmul „Cincizeci de umbre ale lui Grey” prea șocant, filmul Cutezanță o distribuie pe actrița  Alyssa Milano în rol de autoare de bestselleruri thriller care începe să investigheze trecutul BDSM al surorii ei după ce a găsit-o sugrumată. Sora Kathleen (Emilie Ullerup, o altă absolventă a canalului Hallmark) este o profesoară de liceu cu mult prea multă istorie în spate pentru a rămâne în viață într-un film ca acesta. Este o fostă dependentă de droguri care îl șantajează pe fostul ei iubit pentru că a delapidat fondul de bani al familiei, și care din întâmplare este și o fată cu o temniță sexuală secretă.

Grace (Alyssa Milano) vine s-o viziteze pe Kathleen și se îndrăgostește instantaneu de Ed, un detectiv de poliție/dulgher amator, care se întâmplă să locuiască alături (Sam Page, din Culisele puterii și Gossip Girl: Intrigi la New York), chiar înainte ca ea să se întoarcă acasă de la o scenă a unei crime înfiorătoare. Cineva a ucis-o pe Kathleen, iar suspecții se strâng repede: există fostul iubit furios cu legături juridice de lux, misteriosul pervers care respiră peste toate casetele x, șeful suspicios care conduce agenția de sex cam, și îngrijitorul înfiorător care stă în fundal.

În mod ciudat, primul gând al lui Grace după ce și-a curățat sângele surorii ei de pe haine este să-l întrebe pe Ed dacă poate dormi în casa lui (pentru că nu există niciodată un moment nepotrivit pentru un pic de "ridicare a hăinuțelor"), și începe să-l ajute să rezolve cazul cu abilitățile ei de scriitoare de ficțiune thriller.

„Dar de ce ucigașul vizează dominatoare întreabă un șef de poliție nedumerit, care studiază un zid de dovezi după ce încep să apară mai multe fete ucise. „Ei bine...”, spune Grace, ridicându-se într-o cameră liniștită, plină de detectivi instruiți, „chiar mă gândeam la asta... poate că totul ține de control...” Toată lumea pare uimită de percepția ei, iar șeful îi înmânează cu plăcere toate dosarele pentru a putea prelua chiar ea ancheta.

Ceea ce începe ca o oală cu supă perfectă, devine acrișoară rapid pe măsură ce răsturnările și întorsăturile din filmul Cutezanță devin tot mai ridicole – nefiind ajutată de tot dialogul teribil și actoria îngrozitoare care face ca fiecare scenă cheie și dramatică să pară ușor hilară (o imagine cu reacția unui tip care se uită la o cameră web în care situația se transformă brusc într-o scenă a crimei este cu siguranță destinată să devină GIF). Actorii Alyssa Milano și Sam Page fac o treabă bună în a menține lucrurile credibile, dar sunt puși în lumină bună de restul distribuției, care sunt suficient de răi pentru a-i face să arate bine.

Dacă poți citi un indicator, vei fi aflat cine este ucigașul cu mult timp înainte de marea dezvăluire, ceea ce este grozav dacă vrei doar să stai pe spate și să urmărești cât de prost devine finalul fără să-ți faci griji că trebuie să urmărești intriga. Dacă regizoarea Monika Mitchell ar fi realizat filmul Cutezanță de Crăciun, ar fi putut avea un film clasic și cult în mâini...

Nota mea pentru filmul Cutezanță / Brazen este 3 din 10 și devine încă un film prost Netflix original.

DETALII

Regizor: Monika Mitchell
Scenarist: Suzette Couture, Donald Martin
Actori: Alyssa Milano, Sam Page, Malachi Weir, Colleen Wheeler, Matthew Finlan, Lossen Chambers, Barry W. Levy, Aaron Paul Stewart, Jack Armstrong

Sinopsis:

Cunoscuta scriitoare de mistere și expertă în crime, Grace (Alyssa Milano), se grăbește înapoi la casa familiei ei din Washington, D.C., deoarece sora ei înstrăinată a chemat-o. Când sora ei este ucisă și se dezvăluie viața ei dublă de interpretă prin webcam, Grace ignoră avertismentele experimentatului detectiv Ed și se implică în caz.