Review la serialul Roswell, New Mexico 2019

După ce m-am interesat puțin, am aflat ca serialul Roswell, New Mexico este un reboot al unui alt serial din 1999, care se numește simplu Roswell, și spune povestea a trei tineri hibrizi om/extraterestru din orasul cu același nume. M-am gândit că dacă nu l-am văzut pe primul, îmi va place acesta și nu voi face comparații gândindu-mă că este doar o refacere nereușită. Și în mare parte așa a fost.

Serialul Roswell, New Mexico este o dramă a tinerei Liz Ortecho (Jeanine Mason), care după ce sora ei moare, pleacă din oraș fără să se uite înapoi. Acum, după 10 ani, Liz se întoarce înapoi în oraș și primul om pe care îl vede, este fostul ei iubit Max Evans (Nathan Parsons), care între timp devenise polițist în orașul Roswell. Cei doi încearcă să reaprindă flacăra iubirii, însă foarte curând, Liz află că Max este un fel de extraterestru și că s-ar putea să aibă o legătură cu moartea surorii ei.

Venit după vizionarea câtorva episoade din serialul Cronicile Shannara, care din păcate are un joc actoricesc destul de slab, primul lucru pe care l-am observat a fost cât de bine își joacă rolurile, actorii din Roswell, New Mexico. Jeanine Mason si Nathan Parsons sunt doi actori care au mai jucat în seriale și se vede experiența lor.

O dramă misterioasă cu accente SF, Roswell, New Mexico are după părerea mea, o poveste bună, nu prea complicată și ușor de urmărit. Chiar daca nu pare prea alert in desfasurarea povestii, în primul episod afli foarte multe lucruri despre personajele principale din serial. Afli ce a făcut-o pe Liz să plece din oraș, afli despre drama lui Max și a "fraților" lui, afli părți despre moartea surorii lui Liz și despre personajele negative ale serialului.

Serialul mi se pare destul de proaspăt, cu personaje dinamice care au o chimie solidă și povești de viață interesante. Liz este o femeie puternică care nu se sfiește să-și lase sentimentele deoparte pentru a-și rezolva problemele. Max, deși este un extraterestru, nu este neapărat un om puternic mental așa cum ne-am aștepta, ba în unele momente își pierde cumpătul destul de ușor.

Michael Guerin (Michael Vlamis) este "fratele" lui Max, și este și el un fel de extraterestru. El încearcă mereu să fie stăpân pe situație șă să-l controleze pe Max, însă când trebuie să fie alături el, o face fără nicio ezitare. Vrea ca secretul lor să nu se afle, însă ține și de celălalt secret, nespunându-l nici măcar fraților. Viața lui a fost mult mai grea decât a lui Max și a "sorei" lor Isobel, el crescând separat de ei.

Isobel Evans-Bracken (Lily Cowles) a crescut împreună cu Max, dar acum este măritată și încă ține de secretul lor, nespunâdu-l nici măcar soțului. Este de acord cu Michael în păstrarea secretului, însă îl înțelege și pe Max.

Deci așa cum vă spuneam, un serial cu un acting foarte bun, cu o poveste captivantă și cu personaje conturate destul de bine.

Și ca final la acest review, serialul Roswell, New Mexico este unul mai mult decât decent, pe care îl recomand celor care preferă poveștile de viață pline de dramă și amestecată cu o doză bunicică de science fiction.

Serialul este la al șaselea episod al primului sezon și poate fi urmărit pe HBO GO. Primul sezon din Roswell, New Mexico are 13 episoade.